piÄ…tek, 27 lipca 2012

Rozdział 10

-no niestety -powiedziałam -no weś
-hahah musi być nagroda!
-jaka?!
-zgaduj-pokazał swój policzek
PodeszÅ‚am do niego i znów pocaÅ‚owaÅ‚am go w policzek,ten tylko siÄ™ uÅ›miechnÄ…Å‚  i podszedÅ‚ do lodówki.PodeszÅ‚am do El i siÄ™ przywitaÅ‚am przytuleniem ,usiadÅ‚am koÅ‚o niej,a Liam powiedziaÅ‚:
-Natalia to jest Daniell
-hej miÅ‚o ciÄ™ poznać  -powiedziaÅ‚am
-hej,mi również
-no to idziemy oglądać film-powiedziała Sol
-tak-wszyscy powiedzieli w tym samym czasie.
Wszyscy wyszli,tylko zostałam ja i Max.Zapytałam go:
-na pewno nie możesz?
-serio nie mogę,ale jak coś jestem na górze
-no dobra:)
Wyszliśmy razem z kuchni,ja poszłam do areszty,a Max do siebie.Sol pokazała chłopakom wszystkie horrory jakie miała,dużo ich nie było Louis wybrał ,,Droga bez powrotu"specjalnie to zrobił,bo dziewczyny powiedziały ze się boją .Gdy Martyna i Konga poszły po coś do picia i do zjedzenia,my zrobiliśmy więcej miejsca i przygotowaliśmy wszystko.Gdy dz
dziewczyny przyszÅ‚y wszystko poÅ‚ożyÅ‚y na stole.No i Louis wÅ‚Ä…czyÅ‚ horror.SiedzieliÅ›my ja,Niall,Harry,Lou i Eleanor,a na drugiej kanapie Dan  ,Liam,Zayn,Sol,Martyna,Kinga i Alan a Sol na fotelu.N0 poczÄ…tku filmu siedziaÅ‚am wtulona w Nialla,ale później zamiast siÄ™ bać,to siÄ™ Å›miaÅ‚am z Sol i Harrego jak zaczÄ™li komentować albo udawać sceny z filmu.Później Lou siÄ™ do nich doÅ‚Ä…czyÅ‚ wszyscy już pÅ‚akali ze Å›miechu,zamiast siÄ™ skupić na filmie ,to my siÄ™ skupiliÅ›my nad tÄ… trójkÄ…,Zayn wstaÅ‚ wyÅ‚Ä…czyÅ‚ telewizor i spowrotem usiadÅ‚ i patrzyÅ‚ co oni odwalajÄ….Jak zauważyÅ‚am Sol juz przeszÅ‚o z Zaynem.CaÅ‚y czas myÅ›laÅ‚am o tej tajemnicy co ukrywajÄ… przede mnÄ… Alan,Max,Kinga i Martyna.WyciÄ…gnÄ™ od nich prawdÄ™ albo sami mi powiedzÄ….ale wracajÄ…c co dziaÅ‚o siÄ™ teraz,chwilÄ™ odpÅ‚yneÅ‚am,a oni sobie taÅ„czÄ… i siÄ™ wygÅ‚upiajÄ….PrzyÅ‚Ä…czyÅ‚am  siÄ™ do nich.każdy kogoÅ› udawaÅ‚.Najlepsze byÅ‚o to jak Niall udawaÅ‚ Hanne MontanÄ™,a Harry FretkÄ™ z Fineasz i Ferba .Wszyscy już pÅ‚akali ze Å›miechu.Przez caÅ‚y czas sie wygÅ‚upiali gdy do Daniell zadzwoniÅ‚ telefon,wyszÅ‚a z pokoju a my zostaliÅ›my sami,minęło 15min,gdy Daniell przyszÅ‚a smutna,usiadÅ‚a koÅ‚o mnie i Nialla wtedy jÄ… przytuliÅ‚am i zapytaÅ‚am
-co się stało?
-jutro wyjeżdżam do Nowego Yorku
-no to chyba dobrze-powiedział Liam
-Liam nie rozumiesz na dwa miesiÄ…ce!!
-Daniell znów powiedziałaś że uż nie wyjedziesz,ze spędzimy ten czas razem,ale ja jak zwykle ci wierze!!
-Liam proszÄ™ ciÄ™!!!
-Nie Daniell to juz chyba nie ma sensu-powiedziaÅ‚ Liam i wyszedÅ‚  domu.
Daniell zaczęła płakać,od razu ja do siebie przytuliłam.Siedzieliśmy tak z 10min,chłopcy poszli szukać Liama,a my z dziewczynami pocieszaliśmy.Gdy Martyna i Konga poszły do siebie bo niby umówiły się z dziewczynami z Polski,wtedy ja i El zaczęliśmy ją znów pocieszać,gdy nagle Daniell powiedziała:
-dziewczyny nie będzie dobrze,on ze mną zerwał.A ja go bardzo kocham i nie wyjadę rzucę to wszystko.Kocham go i zostanę.
-no to mu powiedz
I w tej samej chwili weszli chłopcy tylko bez Liama.Daniell szybko wstała i zapytała:
-chłopaki gdzie Liam-zapytał
-nie wiemy nie zaleźliśmy go-powiedział Zayn
Daniell złapała sie za głowę,i sunęła się po ścianie i zaczęła płakać.Usiadłam koło Daniell z El i ją przytuliliśmy.Daniell się uspokoiła nie minęło 10min a Liam wszedł do domu przy tym trzaskając drzwiami.Daniell podbiegal do niego i się do niego przytuliła,Liam odsunął się od niej i powiedział:
-Daniell przepraszam,zachowałem się jak idiota.bardzo Cię kocham i nie chce cię stracić
-Nie Liam to ja przepraszam.Kocham Cię i podjęłam decyzję że nigdzie nie jadę za bardzo cie kocham żeby cię zost..-Liam przerwał jej zdanie pocałunkiem.
Nagle wszyscy zaczeli sie drzeć ,,uuuuuuuuuuu"
-oj jak słodko -powiedziała El
-chodźcie usiądziemy,a nie tak stoimy-powiedziałam
-ja idę na górę narazie- powiedział Alan
-narazie- krzykneliśmy razem
Gdy Alan poszedł,Liam włączył telewizje i przełączył na kanał muzyczny,właśnie leciało ,,One Thing"razem z Sol zaczęliśmy tańczyć i śpiewać to była nasz ulubiona piosenka,zawsze jak leciała w radiu wygłupialiśmy się w najlepsze.Piosenka się skończyła a chłopaki normalnie płakali ze śmiechu obrzuciliśmy ich wrogim spojrzeniem i podeszłam do Sol i powiedziałam jej na ucho
-udajemy obrażonych
Ona tylko kiwneła głową na tak.Usiadłyśmy i się nie odzywaliśmy.
Ej Natalia masz coś do jedzenia-zapytał Niall
Ten to jak zwykle o jedzeniu myśli ,ale nie odpowiedziałam,nawet na niego nie spojrzałam
-Ej Natalia!!-mówił ale ja nic
Nagle ktoÅ› mnie uszczypnÄ…Å‚ w ramie szybko siÄ™ odwróciÅ‚am i poczuÅ‚am Nialla usta na moich od razu wiedziaÅ‚am ze to on.Nie jesteÅ›my parÄ… a  siÄ™ caÅ‚ujemy dziwne.OczywiÅ›cie odwzajemniÅ‚am pocaÅ‚unek,caÅ‚owaliÅ›my siÄ™ ale co piÄ™kne szybko siÄ™ koÅ„czy,ktoÅ› specjalnie udawaÅ‚ ze kaszle,już myÅ›laÅ‚am ze to Zayn ale nasz kochany Lou zarazi siÄ™ od Zayna.Baran z Lou.OderwaliÅ›my sie od siebie,spojrzeliÅ›my siÄ™ na Lou który siÄ™ Å›miaÅ‚.uÅ›miech mu zszedÅ‚ jak El walÅ‚a go w ramiÄ™.Do Nialla zadzwoniÅ‚ telefon uÅ›miechnÄ…Å‚ siÄ™ do nas i wyszedÅ‚ z domu.Louis i Harry po szli po coÅ› do picia,Nie minęło nawet 2min a już usÅ‚yszeliÅ›my huk.Szybko poszliÅ›my do kuchni na podÅ‚odze byÅ‚a rozwalona taca i potÅ‚uczone szklanki.OczywiÅ›cie Lou i Hazza sie Å›mieli.
-Co tu się stało?-zapytał Liam
-a nic tylko się szklanki potłukły a co??-powiedział Lou
-a jak to się stało??-zapytał Zayn
-hahah Lou kazał mi wsiąść tace ze szklankami hahaha a on wziął sok i ten hahahah- mówił Harry który cały czas wybuchał śmiechem
-no mów no!!-powiedziała El
-no i Lou uszczypnął mnie w tyłek haha a ze ja się przestraszyłem to haha upuściłem tace
-Louis to zboczeniec hahaha -zaczęła drzeć się Sol
-tak zaraz bÄ™dziesz mnieć zboczeÅ„ca  -powiedziaÅ‚ Lou
Zanim się spostrzegłam Sol i Lou się ganiali,normalnie jak dzieci.Poszłam po szczotkę do podłogi i szufelkę i zaczęłam zamiatać.Nagle poczułam że ktoś mi wyrywa od tyłu szczotkę.Okazało sie ze to był Hazza.
-Natalia zostaw to,my to zrobiliśmy a ze to dziecko bawi się z Sol to ja to zrobię!
-Harry nie trzeba jesteście moimi gośćmi
-No to co ale,ja to zrobiłem wiec daj mi tą szczotkę!!
-Harry ale ja też to zrobię serio
-No to i tak ci pomogÄ™
Harry podszedł do mnie objął mnie od tyłu i złapał szczotkę i razem zamiataliśmy.Wszystko po sprzątaliśmy i dołączyliśmy do reszty.Gdy się rozejrzałam Nialla nadal nie było,wiec się zapytałam:
-Ej nie wiecie gdzie jest Niall??
-no chyba jeszcze rozmawia,ale właśnie miałem po niego iść-powiedział Zayn
-okej
Gdy Zayn poszedł po naszego blondynka,my zaczęliśmy rozmawiać:
-no to jakie plany na jutro?-zapytała Daniell
-jeszcze nie wiem a ty?-powiedziałam
-to samo,a może jutro byśmy poszły na zakupy,co wy na to?powiedziała Dan
-no dobra-powiedzieliśmy razem z El
- ja jeszcze zapytam się dziewczyn ok?zapytałam
-no spoko jak coÅ› to jutro zadzwoniÄ™
-ej a tak właściwie gdzie jest Sol i Lou-zapytała EL
Jakby Sol i Lou wiedzieli o co chodzi i zbiegli na dół,cali uśmiechnięci i troszkę brudni
-hahaha co wam sie stało?-zapytał HARRY
-zapytaj się Sol-odpowiedział Lou
-mnie??hahah ten zboczeniec zaczął mnie ganiać a ze nie miałam się gdzie schować to pobiegłam na strych hahah
-hahahah idioci z was-powiedziałam
Właśnie teraz przyszedł Zayn z Niallem wsiedli na kanapę i Niall powiedział:
-Chłopaki zbieramy się już !!!
-czemu??jest dopiero 23.40
-bo jutro o 9.00 mamy wywiad
-ale jak to ??mamy wakacje,mieliśmy mieć wolne-powiedział Lou
-to samo powiedziałem Siomnowi,ale on ja zwykle wie swoje i na 8.00 mamy być gotowi.
-ja pierdole on to jak zwykle musi frajer wszystko po posuć -powiedział wkurzony Liam
-chodźcie zbieramy się-powiedział Zayn
-nom chodźmy Dan i El odwieźć was do domu-zapytał Lou'
-tak też już jedziemy
-no dobra to do zobaczenia jutro-powiedział Zayn
a do tych zakupów to ja jeszcze jutro zadzwonię-powiedziała Dan
-ok
PożegnaliÅ›my siÄ™ oczywiÅ›cie wszyscy zaczÄ™li siÄ™ przytulać jak by mieli wyjechać na rok.Niall podszedÅ‚ do  mnie i pocaÅ‚owaÅ‚ mnie w policzek i poszli.Razem z Sol poszliÅ›my do kuchni,zrobiliÅ›my sobie coÅ› do jedzenia no doba to Sol robiÅ‚a a ja siÄ™ tylko patrzyÅ‚am co ona odwala byÅ‚a jakaÅ› taka wesoÅ‚a,w uÅ›miech w ogóle jej nie schodziÅ‚.ZarobiÅ‚a kanapki i herbatÄ™.ZaczÄ™liÅ›my rozmawiać:
-yy Sol pójdziesz ze mną Daniell i El na zakupy?
-no dobra,ale Martyna i KingÄ… idÄ… ?
-nie wiem właśnie,zauważyłam ze one się dziwnie zachowują i nawet Alan
-tak ostatnio gadali ze trzeba ci powiedzieć bo nie chcą cie oszukiwać.Ale Martyna w ogóle jakaś dziwna jest.
-wiem.Martyna coÅ› ukrywa razem z KingÄ…
-dobra koniec tych zagadek
-no dobra,a co ty taka uśmiechnięta jesteś?
-ja zawsze tak uÅ›miechniÄ™ta  jestem
-dobra niech ci będzie,idziemy na górę
-tak chodź idziemy
Razem  z Sol poszliÅ›my na górÄ™ byÅ‚o bardzo cicho pewnie wszyscy już Å›piÄ….Sol poszÅ‚a do siebie a ja do siebie.ByÅ‚am zmÄ™czona wzięłam Å›wieżą bieliznÄ™,pidżamÄ™ i rÄ™cznik.PoszÅ‚am do toalety najpierw zmyÅ‚am makijaż i dopiero weszÅ‚am do wanny tego trzeba mi byÅ‚o,SiedziaÅ‚am tam jakieÅ› 30min.WyszÅ‚am ,wytarÅ‚am siÄ™ i ubraÅ‚am siÄ™,wysuszyÅ‚am wÅ‚osy,gdy byÅ‚y suche zwiÄ…zaÅ‚am je,i poszÅ‚am do pokoju.WÅ‚Ä…czyÅ‚am sobie laptopa i wÅ‚Ä…czyÅ‚a Twittera,miaÅ‚a dużo folowania i każdy prosiÅ‚ żeby o folowanie,w ogóle nie wiedziaÅ‚am o co chodzi ale jak zobaczyÅ‚am caÅ‚e ONE DIRECTION mnie folowaÅ‚a.Zaczęłam folować jakieÅ› 100 dziewczyn i już wyÅ‚Ä…czyÅ‚am TWITTERA i wÅ‚Ä…czyÅ‚a FACEBOOKA.Tam siÄ™ dopiero dziaÅ‚o zapraszali mnie ludzie których w ogóle nie znaÅ‚am ,nie znaÅ‚am wiec nie akceptowaÅ‚am  zaproszeÅ„.Po pisaÅ‚am z dziewczynami z Polski,pytaÅ‚y mnie siÄ™ czy naprawdÄ™ znam caÅ‚e 1D ,odpowiedziaÅ‚am ze tak ale skÄ…d ona o tym wiem,to jedna mi odpisaÅ‚a ze teraz wszyscy o tym piszÄ…,w każdej gazecie o nasz Pisza zdziwiÅ‚am  siÄ™ no bo jak i kiedy mieli zrobić nam zdiÄ™cja.Kasia wysÅ‚aÅ‚a mi link do jakieÅ› stronki.Gdy na niÄ… weszÅ‚am,myÅ›laÅ‚am ze nie wytrzymam,byÅ‚am strasznie wkurzona.PisaÅ‚o tam tak ,,Niall i nowa dziewczyna sÄ… razem mamy dowód ze tak.Mamy zdiÄ™cja.A co z Demi Lovato czy Niall woli tÄ… blondynkÄ… od Dami.Tego wszystkiego dowiemy siÄ™ w jutrzejszym wywiadzie".A jak zobaczyÅ‚am te zdiÄ™cja to zaniemówiÅ‚am.ByÅ‚y takim zdiecja jak siÄ™ caÅ‚ujemy,jak chodzimy za rÄ™kÄ™ ,jak siÄ™ przytulamy ,byÅ‚Ä… też Sol jak chodziÅ‚a z chÅ‚opakami,uÅ›miechniÄ™ta i w ogóle.Po prostu masakra.A jak zaczęłam czytać te wszystkie komentarze to po prostu nawet nie wiem kiedy Å‚zy poleciaÅ‚y.ByÅ‚y takie komentarze ,,To dziwka,ona robi to tylko żeby być popularna i tyle" albo takie ,,To suka która leci na ich kasÄ™ i tyle" byÅ‚y jeszcze bardziej wulgarne.WyÅ‚Ä…czyÅ‚am laptopa i siÄ™ poÅ‚ożyÅ‚am.Do mojego pokoju ktoÅ› zapukaÅ‚,odpowiedziaÅ‚am ciche proszÄ™.To byÅ‚Ä… Sol.PoÅ‚ożyÅ‚a siÄ™ koÅ‚o mnie i zapytaÅ‚a:
-co się stało?
-wiem może to głupie ale właśnie czytałam opinie na mój temat!
-Natalia też to czytałam,właśnie czytałam to samo na mój temat
-nie rozumiem tych dziewczyn,nawet mnie nie znajÄ… a wyzywajÄ…
-ja też tego nie rozumiem
-Sol co tam masz?
-przyniosłam album
-ooo pokaż
UsiedliÅ›my przykryliÅ›my sie kocem i zaczÄ™liÅ›my oglÄ…dać album,byÅ‚ Å›mieszne zdiecja czasem przyjeżdżaÅ‚am na wakacje do Sol a czasem ona do mnie.ByÅ‚y zdiÄ™cja jak byÅ‚a jeszcze Marta moja najlepsza przyjaciółka,ale 4lata wyjechaÅ‚a,wÅ‚aÅ›nie do Londynu,pisaliÅ›my ze sobÄ…,listy i smsy,ale jak zaczęłam przyjaźnić siÄ™ z MartynÄ…  i KingÄ….Nadal do niej pisaÅ‚am ale ona nie odpisywaÅ‚a.Nawet nie wiem czy jest jeszcze w Londynie,kupiliÅ›my sobie bransoletki przyjaźni na dwóch pisaÅ‚o M&N Best Frieds Forever.ZnaliÅ›my siÄ™ od dziecka.Na samo to wspomnienie mam Å‚zy w oczach.Sol to zauważyÅ‚a i mnie do siebie przytuliÅ‚a.Nawet nie wiem kiedy zasnęłam,pamiÄ™tam że nadal oglÄ…daliÅ›my zdiecja,Å›mieliÅ›my siÄ™ z nich i nagle zasnęłam.ObudziÅ‚am siÄ™,spojrzaÅ‚am na zegarem który wskazywaÅ‚ 3.50 w nocy.SpojrzaÅ‚am na bok leżaÅ‚a Sol przytulona do poduszki nie wytrzymaÅ‚am zapaliÅ‚am lampkÄ™ ,wzięłam telefon i zrobiÅ‚am jej zdiecje,później siÄ™ do niej przytuliÅ‚am i zrobiÅ‚am nam zdiecje.PrzykryÅ‚am jÄ… i siebie i zasnęłam.PoczuÅ‚am jak ktoÅ› szarpie mnie za ramiona.PrzestraszyÅ‚am siÄ™ i spadÅ‚am na podÅ‚ogÄ™.WstaÅ‚am i zobaczyÅ‚am Sol jak siÄ™ Å›mieje.
-Sol zaraz ciÄ™ zajebe!!
-ale ja nic nie zrobiłam
-no to kto mnie szarpał za ramiona
-duchy -wstała i zaczęła biegać po pokoju i krzyczeć ,,nawiedziły nas duchy aaa"wystawiłam jej nogę i teraz ona upadła na ziemie.Zaczęliśmy razem się śmiać.
-Ej a tak na serio po co mnie budziłaś-zapytałam
-Zaraz będzie wywiad chłopaków chodź pójdziemy na dół,bo tam jest lepiej oglądać,tylko my będziemy oglądać bo tamci śpią
-no doba to ja się tylko ogarnę szybko a ty zrób śniadanie proszę !!
-no dobra masz tylko15mindo rozpoczęcia wywiadu
-okej
Gdy Sol wyszła,szybko poszłam do toalety uczesałam się,ogarnęłam swoją twarz,nawet się nie przebrałam,będę chodzić w piżamie a co to.Poszłam na dół telewizja już chodziła,poszłam do kuchni Sol właśnie kończyła robić nam kanapki,ja zrobiłam nam herbatę i poszliśmy do salonu,wzięliśmy koc ,przykryliśmy się i zaczęliśmy jeść.Właśnie wywiad się zaczął.
                                                          W radiu perspektywa Harrego
-A teraz czas na wasz ukochany zespół ONE DIRECTION-jak usÅ‚yszeliÅ›my chÅ‚opakami nazwÄ™ naszego zespoÅ‚u  weszliÅ›my na scenÄ™ zaczęła grać piosenka ,,What  Makes You Beautiful",usiedliÅ›my na dużej kanapie i prowadzÄ…ca powiedziaÅ‚a:
-Witam chłopcy co u was słychać?
-a bardzo dobrze-powiedział Liam
-Jak tam wasz nowy album?
-narazie mamy wakacje ale zaczynamy  siÄ™ przygotowywać do nagrywania-powiedziaÅ‚ Zayn
-no dobrze teraz wszystkie fanki czekajÄ… na te pytanie?
-chyba już wiem jakie?powiedział Lou
-no to mów Lou
-no ze Daniell jest w ciąży-powiedział Lou się śmiając
-cooo-powiedział Liam
-ooo tego nei wiedzieliśmy.Garylujemy Liam-powiedziała prowadząca
-ja też nie wiedziałem-znó odezwał sie Liam
-No liam  nie bÄ…dź taki tajemniczy,który miesiÄ…c?zapytaÅ‚a prowadzÄ…ca
-ale Dan nie jest w ciaży-pwoiedział Liam
-No Liam.Lou sie wygadał
-hahahha daliście się nabrać hahah -powiedział Loo-Liam że byś widział sowją mine hahah
-hahah bardzo śmieszne-powiedział Liam
-nie ładnie nas tak nabirać Lou nie ładnie-powiedziała prowadząca
-Od kilku dni widać was z tymi dziewczynami-nagle pokazały sie zdiećja Sol i Natalii,jak się całują z Niallem.
-Niall co cię łaczy z tą piękną blondynką?
-nie chce zapeszać dlatego nic nie powiem-powiedział Niall
-aha to jednak was coÅ› Å‚Ä…czy?
-no dobra mozna pwoiedzieć że tak-powiedził Niall
-a co z Demi?
-a co ma być?jesteśmy tylko przyjaciółmi i tyle-powiedział stanowczo Niall
-aha,no dobrze to życzę szczęścia.Harry chodzą plotki ze znów coś cie łaczy z Carolin Flac
-spotkaliśmy się tylko raz i tyle i nic już z nią mnie nie łaczy-powiedziałem
-ahh no dobrze.Teraz przeczytam wam jedno pytanie od jednej z waszych fanek dobrze?
-okej-powiedziałem
-no to dobrze czy możecie nam powiedzieć czy Larry istnieje?
-szczerze powiedziawszy kiedyś to było śmieszne,było fajnie,ale tearz to już jest męczoce i wkurzające jak dla mnie i jak dla Eleanor-powiedział Lou.Lou spojrzał na mnie ja na niego.
- no to Louis koniec z Larrym?zapytała prowadzaca
-na to wychodzi-powiedział Lou
-no dobrze.To mam dobrą dla was wiadomość koniec z Larrym i przyjaźnią!! już nie będzie cię to męczyć i wkurzać-powiedziałem
-ale jak??-zapytał Lou
-no normalnie,przeszkadza ci wszytsko i twojej lasce wiec po co to wszytsko?? dla tego to koniec!! -powiedziałam.
Prowadząca po patzryłą sie na nas i powiedziała:
-no dobrze chłoopcy koniec pytań czy za śpiewacie nam cos?
-tak jasne dla naszych fanek wszytsko żaÅ›piewajmy,,What  Makes You Beautiful"
-no dobrze no to śpiewajcie
Gdy zaczeliÅ›my Å›piewać,wcale nie spojrzaÅ‚em na Lou,chciaÅ‚ to tearz ma mam dosć jego i jego laski.SkoÅ„czyliÅ›my Å›piewać,pożegnaliÅ›my sie i zeszliÅ›my ze sceny i poszliÅ›my w strone wyjscia,nikt z nas siÄ™ nie odezwaÅ‚.Oczywisćie pod studiem byli nasze kachane fanki.RozdaliÅ›my autografy,porobiliÅ›my zdiecja.SkoÅ„czyliÅ›my i poszliÅ›my w strone smoachodu.Gdy mieliÅ›my już odjeżdzać,zobaczyÅ‚em maÅ‚a dziewczynkÄ™ która pÅ‚akaÅ‚a,szybko wybiegÅ‚em do niej.WzioÅ‚em maÅ‚a na rÄ™ce  i powiedziaÅ‚em:
-Hej jestem Harry
-wiem
-co się stało?
-przyszłam tu z siostrą ale sie zgubiałam
-aha zaraz ją znajdziemy ale nie płacz
Nagle obok nas pojawiła się wysoka brunetka,mała krzykneła Alex.Postawiłem mała na ziemie,a ta od razu pobiegła do siostry.Gdy chciałem odejść,mała złapła mnie za rękę i powiedziała
-dziękuje moge zrobić z Toba zdiecje?
-nie ma za co.NO jasne zróbmy sobie sobie zdiecje w tróję.
MaÅ‚a pisneÅ‚a ze szczeÅ›cia,wziÄ…Å‚em maÅ‚Ä… na rÄ™ce a siostre do siebie przytuliaÅ‚am i jakaÅ› dziewczyna zrobiÅ‚a nam zdiecje.MaÅ‚a podziÄ™kowaÅ‚a,pocaÅ‚owaÅ‚em maÅ‚Ä… i Alex w  policzek i poszedÅ‚em do smochodu.WsiadÅ‚em do samochodu miaÅ‚em mijesce koÅ‚o Lou i Zayna usiadÅ‚em koÅ‚o nich i zpaytaÅ‚em:
-Liam zamienisz siÄ™ miejscem?
-spoko
Najpierw Liam usiadÅ‚ na kolana Zayna a ja usidÅ‚em koÅ‚o Nialla i dopiero teraz Liam usuadÅ‚ na  moim byÅ‚ym miejscu.SpojrzaÅ‚em siÄ™ na Louisa miaÅ‚ Å‚zy w oczach,juz chciaÅ‚em usiaść koÅ‚o niegi powiedzieć ze bedzie dobrze i wogóle,ale tak nie zrobiÄ™ sam tego chciaaÅ‚ taerz bÄ™dzie mieć Å›wiety spokój odemnie.ObjeÅ‚em  Nialla ramieniem i zpaytaÅ‚em:
-Niall jedziemy do..
-takkkk-krzyknÄ…Å‚ Niall
-nawet nie powiedziałem gdzie!
-jedziemy do Nados
-czy ty mi czytasz w myslach?
-tak bo ja kurde czytam wszytskim w myślach haha-powidział Niall
Przez całą drogę z Niallem gadaliśmy lub się śmialiśmy.Zayn słuchał muzyki,Liam chyba pisał z Daniell albo był na twitterze a Lou był oparty i szybę i miał zamknięte oczy..Gdy auto się zatrzymało Niall wyleciał z niego jak burza i pobiegł do Nados wybuchliśmy śmiechem i poszliśmy za blondynkiem,gdy weszli blondynkiem już stał w kolejce,zaśmieliśmy sie i poslziśy usiaść.Gdy juz usiedliśmy Zayn zapytał:
-no to bierzemy bo idÄ™?
-mi wes frytki i coś do picia -powiedziałem
-do picia czyli soczek dla dziecki hahah
-tak bardzo śmieszne Zayn haha weś mi Pepsi i shake
-okej a co dla was?
-mi wes hamburgera i cole-powiedział Liam
-mi to samo -odezwał sie Lou
Zayn poszedł zamówić ,właśnie przyszedł NIall z dwoam tacami jedzenia boze gdzie on to miieśći??.Jak go zobaczyłem to sie zaśmiałem.Ten był tak zajęty jedzeniem ze nawet nie zaragował.NIe mineło 5min a Zayn już siedział koło nas bez jedzenia.
-a gzdie nasze jedzenie?-zapytałem
-nie chciaÅ‚o mi  siÄ™ stać,zaraz przyniosÄ…-powiedziaÅ‚ Zayn
-aha
-Ej Harry serio mówiłeś w studiu?-Zapytał Liam
-no tak Carolina nic dla mnie nie znaczy
-idiota nie o to mi chodzi,chodzi o ciebie i Lou!!
-aa wiesz żartowałem,mówiłem prawdę serio jak dla niego ważniejsza laska.
-ale Harry to nie tak-powiedział Lou
-no powiedz kurwa jak!!jak pokazała sie El powiedz mi kiedy ostatni raz gadaliśmy,wygłupialismy się no kiedy??!!!-krzyknełem
-nie wiem-powiedział Lou
-no właśnie nasza przyjaźń była ale już jej nie ma.Już nie będe przeszkadzał tobie ani El
-ale Harry?
-państwa zamówienie-podeszął do ans kelnerka
-dzięki-opowiedział Zayn
JUż nie poruszaliśmy wiećje tematu naszej przyjaźni sorry byłej.Przez ten cały czas nikt z nas się nie odzywał.Zjedliśmy w ciszu i poszliśmy takze do samochou w ciszy.Tam tylko Niall zaczoł się śmiać.
-z czego się rżysz??-zapytałem
-przypomniał mi się koncert na którym Harry się poślizgnął i się wywalił hahaha
-ej a pamiętacie co Zayn wskoczył na Louisa na plecy a ten przestraszony się wywalił i razem z nim Zayn hahah
-hahahah to było dobre-powiedział Niall
-ej wysiadamy-powiedział Liam
-po co -zapytałem
-jesteśmy pod domem-powiedział Liam
-aa tak sszybko?
-jak widać-powiedział i poszedł
Wysiedliśmy i każy poszedł do swojego pokoju,ja swój pokój dzieliłem z Lou jak najlepsi przyjaciele.Weszłem do naszego pokojua za mną Lou,podszedł do szafy wujełam 3duże walizki i zaczełem sie pakować swoje cichy.
-Co ty robisz?!!-zapytał Lou
-nie wdać pakóje sieę
-no widze ale po co?
-no ide do sowjego pokoju.Będziesz mnieć spokój ode mnie!!!
- co ty mówisz?
głuchy jesteś wynosze się z twojego pokoju no i chyba z twojego zycia
-Harry prosze ciÄ™
- nie LOu koniec już,powiedziłaeś swoje,ja to zrozumiałem
-al..
-nie Lou żadne ale,dla ciebie to jest mÄ™czÄ…ce i  wkurzajace,to nie ma sensu-wstaÅ‚em i wyszÅ‚em z jego pokoju.PoszeÅ‚em do Liama,zapukaÅ‚em i weszÅ‚em.Liam leżaÅ‚ na łóżku i z kims pisaÅ‚.PoÅ‚ożyÅ‚em siÄ™ koÅ‚o niego i zapytaÅ‚em:
-co robisz?
-odpisuje fanÄ… na twitterze
-aha to pozdrów ich ode mnie
-okej Harry co jest?
-wyprowadzam sie z Louisa pokoju!
-co!!
-powiedziałem ci już,głuchy jesteś?
-nie głupku nie jestem.Ale nie wierze ze się wyprowadzasz od najlepszego przyjaciela
-Liam on sam powiedział że to go meczy
-Harry będzie dobrze zobaczysz
-dzięki Liam
-Nie ma za co
-mogę się przespać u ciebie?
-jasne
-mogę się do ciebie przytulić ?
-jak musisz
-musze dzięki
Przykryłem się kocem i przytuliłem się do Liama.Myślełem cały czas o Lou czy dobrze robie,ale sam powiedział ze to dla niego wkurzajace i meczące .Czuje coś do niego wiecej niż przyjaź.Tak myślałem ze zasnełem.Obudził mnie telefon który dzwonił,nawet nie wiem kto dzwonił bo nie spojrzałem.Odebrałem:
-Hej Harry tu Natalia
-a no hej
-sorry chyba cie obudziłam?
-nie co tam?
-kurcze nie moge się do dzwonić do Nialla nie wiesz co jest?
-nie wiem napisze ci albo zadzwonie za 10min i NIall zadzoni do ciebie
-no okej dzięki pa
-pa
Niechętnie wstałem,Liama nie było wyszłem z jego pokoju i poszłem na dół,w salonie nikogo nie było,ale w kuchni pewnie byli.Poszłem do kuchni jak mówiłem tak było.
-Siema-powiedziałem
-siema -opowiedzieli chórem
-Ej Niall co jest?-zapytałem
-a co ma być
-no bo Natali do mnie dzwoniła i zapytała czemu od niej telefonu nie odbierasz
-zobacz tu mam telefon -zaczął szukać po kieszeniach -kurwa nie ma go -szybko pobiegł na górę.





Sorry za bÅ‚Ä™dy.Mam nadzieje ze rozdziaÅ‚ sie podoba :).No to rozdziaÅ‚ 10 już jest ograneÅ‚am siÄ™ i mogÄ™ dalej dla was pisać.Bardzo wam dziÄ™kuje za 5586 wejść i 38 obserwatorów  jesteÅ›cie nie samowici.ChciaÅ‚am jeszcze podziÄ™kować dziewczynÄ… które mnie wspieraÅ‚y,gdy byÅ‚am w doÅ‚ku Bardzo Wam DziÄ™kuje.
 ChciaÅ‚am wam polecić zarÄ…bistego bloga naprawdÄ™ dziewczyna ma talent-http://lifecannotbereproduced.blogspot.com/2012_07_01_archive.html




A tu macie zdiecja Daniell i Eleanor dodaje je dlatego że czytają tu taj dziewczyny które nie są fankami One Direction :)


Daniell :)                                                                                   El i Lou:)
 

5 komentarzy:

  1. Cudny rozdział *__*
    Czekam na nn! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. `Awwwwww *__* kochaaaam CiÄ™ i teego blogaa!
    proszę proszę proszę wstaw następnego rozdziała!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jak ja tęskniłam za Twoim blogiem i opowiadaniem. jeeeeeeej ! ;)
    rozdział jest świetny, zazdroszczę Ci takiego talentu do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  4. opowiadanie jest cuuudowne *.*
    szukałam sobie dzisiaj w necie jakis fajnych , i prosze, ha !
    znalazłam ; p

    zapraszam w międzyczasie do siebie
    fame-forever-friend.blogspot.com
    forever-young-and-crazy.blogspot.com

    mwahah ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny jest ten rozdział, bardzo mi się podoba i czekam na następny : *


    zapraszam na :
    http://was-i-the-only-one-who-fell-in-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń