niedziela, 25 marca 2012

Rozdział 1

Pamiętam to jak dziś,właśnie rozpoczeły się wakacje,wtedy wracałam z przyjaciółkami z Kingą i Martyną z galerii handlowej że mieliśmy po drodze do mojego domu to dziewczyny odprowadziły mnie do domu.
-Może wejdziecie zapytałam się
-chciałabym ale muszę isć naprawde-powiedziała MArtyna
-a może ty Kinga zostaniesz u mnie
-zaczekaj zadzwonie do mamy i powiem jej ze zosteje u ciebie i żeby się nie martwiła to zostane okej
-no spoko
Kinga poszła zadzwonić,a do Martyny przyszedł sms o terści ,,Martyna musisz mi pomuc przyjdz szybko do domu mama".
Martyna się pożegnała i poszłą,podeszłam do Kingi chciałam zapytać się jej czy zostaje ale usłyszałam tylko ,,dobrze będe za 15minut"
-I co nie możesz zostać -powiedziałam
-Przepraszam cię ale nie mogę moja babcia zachorowała i muszę do  niej jechać,a skąd wiedziałaś
-spoko pozdrów babciea jak podchodziłam zapytać sie czy możesz to usłyszałam że musisz być za 15min
-aha,naprawde sorry
-dobra nic przeciez się nie stało leć bo się spóźniesz
-dobra papap
-pa
Gdy Kinga poszła,weszłam do domu usłyszałam krzyki z salonu,wtedy wiedziałam że rodzice znów się kłucą(Od miesiąca się nie układało,cały czas się kłucili)więcy tylko poszłam do kuchni po sok pomarańczowy i poszłam do pokoju,włączyłam Twitera i zobaczyłam nowe zdięcje One Direction,lubiłam ich muzykę nie byłam fanką tylko zwykłą dziewczyną która lubiła 1D,ale usłyszała z dołu jak mama mnie woła,wyłączyła komputer i poszłam sprawdzić co chciała mama,zeszłam na dół i zapytałam
-co się stało
-musimy porozmawiać,poszliśmy do salonu,usiedliśmy
-no mów powiedziałam
-zaczekaj czemy na tatę
-a gdzie jest tata zapytałam
-dostał telefon i właśnie rozmawia
-no dobrze
po 5minutach przyszedł tata
-Natalia musimy ci pwoeidzieć że
-no że
-z tatą postanowiliśmy że
i tu nastąpiła cisza
-że powiedziałam
-rozwodzimu się
-że co chyba sobie żartujecie tak
-nie
-postaowiliśmy się rozwieść i ze wyjedziemy do mojej siosty do Londynu powiedziała mama
-że co ja się nigdzie nie przeprowadzam zostaje w Polsce
-ale kochanie tak bedzie  lepiej -powiedziala mama
-ciekawe dla kogo
-wylot mamy za 2dni i czy chcesz czy nie jedziemy
-ale mamo powiedziałam z płaczem
--Kochanie musimy
-a nie możemu zostać tutaj
-nie ,odpoczniemy przecież lubisz Sol(siostar cioteczna)
-kocham je ,traktujke Sol jak własną siostre,której nie mam,mogę jej wszystko powiedzieć
-to w czym problem
-tu mam szkołe i przyjaciółó nie nie moge wyjechać pobiegła z płaczem do pokoju,trzaskając dźwiami,położyłam się na łóżko i płakałam w poduszkę,zadzwonił mój telefon to była Martyna
-hej -powiedziała Martyna
-Martyna jak możesz przyjść do mnie proszę-powiedziałam z płaczem
-ale co się stało
nic nie powiedziałam zaczęłam płakać do słuchawki
-Natalia nie płacz za nie całą godzinę będę u ciebie bo mama poprosiła mnie o pomoc w zakupach
-dobrze
-a dzwoniłaś do kingi
-nie bo jej babcia jest chora nie chce jej martwić
-aha no dobra
-to czekam powiedziałam




Ten rozdział dedykuje  mojej przyjaciółce bo mnie przekonywała i ma dziś urodziny Wszystkiego Najlepszego.Szczerze nie podoba mi się ten mój rozdział.Za wszytki błędy przepraszam :):*
Więc proszę o komentarze :*

5 komentarzy:

  1. Super rozdział i czekam na następny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się nieziemsko :)) Czekam z niecierpliwością na kolejny !
    Zapraszam do mnie :

    http://my-life-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, choć mogłabyś dodać więcej opisu a nie same dialogi :) Ale czekam na kolejny bo jestem ciekawa jak pozna chłopców i wgl co będzie dalej :)


    van-ill-op.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super super ;d Tylko dłuższe proszę ;d Jestem ciekawa jak sie pozna z chlopakami i jak na to wszystko zareagują przyjaciółki qq;

    http://nowamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam się podoba ; P . Czekam ma NN. Informuj mnie ;P . na GG; 37659385. ; P . a i u mnie nowy rozdział ( czwarty). na http://uchol-dream-story.blogspot.com/ Zapraszam .;)

    OdpowiedzUsuń